درباره نویسنده

مطالب مشابه

14 دیدگاه

  1. 1

    بهنام دارابی

    سلام شرمنده این واشر مسی دو رویه مسی تاثیری داره در دیر سوختن واشار؟

    پاسخ
  2. 2

    مهدی

    بله عزیزم تاثیر داره نمی سوزه دو یا سه سال کار می کنه

    پاسخ
  3. 3

    علی

    سلام من واشر مسی SHV ترکیه انداختم عالیه

    پاسخ
  4. 4

    مهدی کوششی

    سلام استاد ممنونم از توضیحات شما بنده چند وقت پیش سمندم شلنگ ابش ترکید و دما بسیار بالا رفت فقط 2 الی 3 کیلومتر بردم تا تعویض رو غنی فکر میکنید اسیبی بهش رسیده و ایا داگ اون رو مشخص میکنه یا اندازه گیری کمپرس موتور ممنونم؟

    پاسخ
  5. 5

    امیر

    سلام اگر در اصطلاح ماشین سمند واشر ترسانده باشه و علت هم در نشتی آب از واتر پمپ باشه میشه از ادامه ی روند نابودی واشر سر سیلندر جلو گیری کرد یا موادی مثل نشت گیر و غیره وجود داره ؟

    پاسخ
  6. 6

    وکیلی منش

    سلام استاد ی پراید ۹۵ دارم مدتی است که درب روغن صبها تا سرد است سفید میشه ن مایع خنک کننده تعغیر کرده ون روغن تعغیری داشه مشگل کجاست لطفا راهنمایی کنید

    پاسخ
    1. 6.1

      Rahman

      با سلام ماشینم داده بودم دست یکی از رفیقام اونم ماشین آب کم کرده بوده اب ریخته روش وبه من چیزی نگفته بعد دو روز واشر سوزوند اصلا آمپر بالا نیومد .
      میشه رادیاتور هوا گرفته باشه و۲روز کار بکنه ؟

      پاسخ
  7. 7

    امیر

    سلام چه واشر سزسیلندری مناسب هست برای خودروی دوگانه، برند یا مارک خاصی هست؟

    پاسخ
  8. 8

    پیمان

    سلام استاد پراید 141 مدل 88 رو بردم سرویس موتور کنن! با وجود اینکه اثری از آثار روغن تو رادیاتور نبود!موتور تقریبا گرم بود و با چند بار گاز دادن و مشاهده اگزوز،رأی به نیم سوز بودن واشر سر سیلندر داد. البته مدتی بود رادیات جزئی آب کم میکردو فن بیشتر از قبل بکار می افتاد.به نظرتون واقعا واشر نیم سوز بوده؟ با تشکر

    پاسخ
  9. 9

    عرفان

    سلام درب روغن من شیره ای رنگه ولی دو سه روز پیش آب ریختم ب رادیاتم اونجور آب کم نکرد آمپر آب هم گرم نمیکنه بنظرتون واشر نیم سوز شده

    پاسخ
  10. 10

    حمید

    سلام، خودروی پی کی دارم که مدتیست اگر در حالتی که فن در حال کاراست ، ماشین را خاموش کنم ، صدای قل قل از قمقمه آمده و از شلنگ تخلیه قمقمه ، آب بیرون میزند ولی اگر صبر کنم و فن خاموش شود دیگر آب از قمقمه بیرون نمیزند.لطفا راهنمایی کنید.

    پاسخ
  11. 11

    سامان

    باسلام احتمال زیاد یا درب قمقمه خراب است با که رادیاتور کیپ شده

    پاسخ
  12. 12

    مسعود

    سلام بزرگوار .. رانا مدل 91 دارم . 100.000 تا کار کرده . موتور tu5 پژو 206 اصل فرانسه روشه . مشکل حرارت زیاد و مرتب روشن شدن فن ماشین رو دارم . قمقه و رادیات سالم هستن و آب کم نمیکنه . از اگزوز هم آب خارج نمیشه . ولی وقتی موتور گرم میشه مخصوصا تو ترافیک و خوردن دنده بیشتر تقریبا هر 5 دقیقه یکبار فنش روشن میشه . پیش چند تا مکانیک رفتم ولی هنوز کسی علتش رو متوجه نشده . میشه راهنمایی کنین چطوری میتونم این مشکل رو برطرف کنم ؟ آیا باید ترموستات عوض کنم یا متاسفانه واشر سرسیلندر خراب شده ؟
    ممنون . لطف میکنین پاسخ بدین .

    پاسخ
  13. 13

    مرتضی جمشیدی

    سلام ماشینم ۴۰۵ مدل ۸۸ هستش از ۱۹۸ هزارتا کارکرد تا الان ک شده ۲۱۳هزارتا سه بار واشر زده سری اخر سر سیلندر هم عوض کردم اما الان باز واشر زده تقریبا از واشر اخر تا الان ۶۰۰۰ تا راه رفته نه فشار اوردم ب موتور نه ترموستات خرابه همه چی هم مث حالت عادی کار میکنه فقط رادیات من از نوع تک لول هستش.مشکل این وضعیت چیه؟ممنون میشم راهنماییم کنین ؟

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق نزد اسمارت کار محفوظ می باشد.