درباره نویسنده

مطالب مشابه

6 دیدگاه

  1. 1

    محمد

    باسلام،
    از نظر شما اشکالی نداره مطالب شمارو بردارم واستفاده کنم؟؟؟
    باتشکر

    پاسخ
    1. 1.1

      اردشیر نیک منش

      با سلام. خیر مشکلی نداره دوست عزیز. منتها اگر دوست داشتید می تونید ذکر منبع هم داشته باشید. با تشکر

      پاسخ
  2. 2

    آریا

    با سلام
    دوست عزیز فکر میکنم در مورد خاموش کردن خودرو اشتباه میکنید
    چون در صورت خاموش کردن خودرو حرارت سیلندر به جداره ی اون انتقال پیدا نمیکنه که خنک شه در نتیجه موتور قفل میکنه!

    پاسخ
    1. 2.1

      اردشیر نیک منش

      با سلام. بله دوست عزیز نقطه نظر شما در صورتی که موتور خودرو دمای بیش از حدی رو تجربه کنه، کاملا درسته. اما در صورتی که اصطلاحا هنوز آمپر نچسبونده باشه ماشین و تنها چراغ قرمز آمپر روشن شده باشه، با خاموش کردن موتور، مشکل خاصی برای سیلندر بوجود نخواهد اومد

      پاسخ
  3. 3

    علی

    سلام
    وقتی درجه آمپر رادیات روی یک چهارمه و موتور رو خاموش میکنم بعد از چند دقیقه درجه رادیات میره بالا (تا وسط آمپر تقریبا) و من برای اینکه خنک بشه استارت میزنم و با روشن شدن موتور، فن رادیات هم روشن می‌شه و دمای رادیات میاد پایین.
    میخواستم بدونم که آیا این چیزی که گفتم طبیعیه؟ و اینکه در حالت خاموشی موتور، آیا فن رادیات نباید روشن بشه وقتی رادیات داغ شده؟
    ممنون

    پاسخ
  4. 4

    سیدحسین

    در موتورهای قدیمی که حتی وقتی موتور خاموشه فن روشن میشه تا دما رو ببره پایین آره طبیعیه اما در سیستم موتورهای جدید طراحی به گونه ای هستش که حتی اگه دما بالا باشه با خاموش شدن موتور فن هم خاموش میشه

    پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق نزد اسمارت کار محفوظ می باشد.