درباره نویسنده

مطالب مشابه

2 دیدگاه

  1. 1

    محسن سمنانی

    سلام
    ممنون از این اطلاعات با ارزش تون !
    تو قسمت مزایا فرمودید که بهتر شدن وضعیت آیرودینامیک ، ولی در عمل وقتی خودرو در حال حرکت است و اصطلاحا در حالا شکافتن هوا میباشد ، هوا از رو و زیر خودرو جریان دارن
    وقتی هم که ارتفاع یک خودرو کم بشود در نتیجه جریان عبوری هوا از قسمت زیر کمتر میشود و فقط مقاوت هوا رو بیشتر میکند پس این موضوع اصلا صحیح نیست و فقط یک افسانه ست

    پاسخ
    1. 1.1

      Moein

      اصلا این‌ طور که میگید نیست. وقتی ارتفاع کم بشه، هوا کمتر از زیر ماشین رد میشه و شتاب و آیرودنیامیک ماشین به صورت خیلی محسوسی بیشتر میشه و مقاومتش در برابر هوا کمتر میشه.
      من خودم ۲۰۶ تیپ ۵ دارم و تازه کپش کردم. فنر و کمک فنر ریس انداختم (همون روش اصولی).
      هم نرم تر از قبل شده، هم هندلینگ ماشین بهتر شده هم شتابش رفته بالاتر (به خاطر همون آیرودینامیک).
      به هیچ وجه افسانه نیست.
      واقعیت داره.

      پاسخ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق نزد اسمارت کار محفوظ می باشد.